Internet jest popularnym źródłem informacji dla konsumentów. Dlatego naturalne jest, że firma oferująca usługi z zakresu reklamy w Internecie zdecyduje się na inwestycję w kampanię reklamową.
Powód jest bardzo prosty: użytkownik jest najważniejszy, a strona to powidok. Użytkownik po prostu nie chce skorzystać z artykułu, woli kliknąć dość drogi baner, który znalazł na stronie.
Ważne jest, aby w obrazie zamieszczonym w serwisie nie było żadnych wrażliwych szczegółów, takich jak tytuł czy opis strony. Powinny być oczywiste, ale ważne jest, aby ich nie przeoczyć.
Optymalizując stronę internetową musimy przede wszystkim zadbać o wygląd. Niezależnie od tego, czy witryna znajduje się w Internecie, czy w sklepie stacjonarnym, staramy się stworzyć witrynę internetową, która spełnia potrzeby i pragnienia użytkownika. Optymalizując stronę internetową nie skupiamy się tylko na tekście, ale także na jego wyglądzie.
Pierwszym krokiem w optymalizacji serwisu jest określenie nazwy domeny (powyżej promowane są domeny ze słowem kluczowym w nazwie), tytułu strony (najlepiej ze słowami kluczowymi) oraz opis. Wszystkie te 3 czynniki mają bardzo istotny wpływ na ogólną kampanię reklamową serwisu, w przeciwieństwie do tego, co czytamy na popularnych forach internetowych o reklamie. Kolejnym ważnym czynnikiem, który musimy wziąć pod uwagę, jest treść na stronie. Ważne jest, aby nasze treści były nie tylko interesujące dla przyszłego czytelnika, ale także wypełnione słowami kluczowymi (najlepiej w tagach). Dobrze, jeśli w naszej witrynie znajdują się linki do dobrych witryn o wysokich wskaźnikach PR, takich jak Wikipedia. To pozwala nam uzyskać przepływ mocy, linki nie tylko popłyną do nas, ale także wyjdą z naszej strony. Wiele na tym zyskamy w oczach Google. Często pisanie tekstów na strony internetowe zlecane jest copywriterom, którzy za niewielką opłatą napiszą dobre treści.
Po ustaleniu trzeciego czynnika przechodzimy do ostatniego czynnika pozycjonowania, czyli treści. Co to jest? Cóż, jest to w zasadzie relacja między treścią a czytelnikiem. Robiąc ankietę tekstową, ważne jest, aby zapoznać się z osobowością respondenta, co będzie bardzo pomocne podczas procesu pozycjonowania. Warto również skontaktować się z wydawcą lub organem licencjonującym utwór, aby dowiedzieć się, jakiego rodzaju opłata za edycję jest warta.
Tagi: internet, marketing, google, marketing google,